Regulamin serwisu Holisticum.pl
Regulamin obowiązuje od dnia 03.01.2023
[1] POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług przez Serwis internetowy Holisticum działający pod adresem https://holisticum.pl (zwany dalej „Serwisem” lub „Operatorem”), prowadzony jest przez spółkę HOLISTICUM SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, ul. Trakt Brzeski 94a, 05-077 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy m.st Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001104179, numer NIP 9522255784, REGON 528589521, o kapitale zakładowym 70.000,00 zł (zwaną dalej jako „Operator”, „Spółka” lub „My”).
- Regulamin dostępny jest pod adresem: https://holisticum.pl.
- Niniejszy Regulamin określa wzajemne prawa i obowiązki wynikające z Umowy. Są one integralną częścią Umowy. Istnieje możliwość negocjacji Umowy na innych warunkach niż określone w niniejszym Regulaminie – w takim przypadku obowiązują postanowienia zawarte w Umowie. Jeśli jesteś zainteresowany korzystaniem z Serwisu i dokonywaniem rezerwacji Sesji, jest to możliwe poprzez zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, zapoznanie się z Polityką Prywatności i zawarcie Umowy ze Spółką lub zawarcie Umowy na innych warunkach niż określone w niniejszym Regulaminie.
- Powyższe postanowienie nie wpływa na prawa konsumentów obowiązujące na mocy innych przepisów prawa.
- Umowa i Regulamin podlegają polskiemu prawu, zwłaszcza Kodeksowi cywilnemu (tekst jednolity t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) oraz Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), zgodnie z prawem polskim, również wtedy gdy Umowa (włącznie z Regulaminem) dotyczy stosunku międzynarodowego obowiązuje polskie prawo.
- Terminy, które nie zostały uregulowane wprost w Regulaminie należy interpretować zgodnie z ich potocznym znaczeniem najbardziej odpowiadającym kontekstowi
w jakim zostały użyte. - Dane kontaktowe: Holisticum sp. z o.o. ul. Trakt Brzeski 94a, 05-077 Warszawa. Adres e-mail: [email protected]. Telefon kontaktowy: (+48) 791-511-618 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
[2] ZAKRES USŁUG DOSTĘPNYCH W SERWISIE
- Serwis oferuje usługi na podstawie umowy o świadczenie usług i korzystanie z Serwisu (dalej jako „Umowa”), które obejmują m.in. dostęp do Serwisu, korzystania z Serwisu oraz innych usług opisanych w niniejszym Regulaminie (dalej jako „Usługi”). Niniejszy Regulamin (dalej jako „Regulamin”) reguluje Umowę, która zawierana jest pomiędzy Spółką jako Operatorem Serwisu z każdym użytkownikiem Serwisu, który dokonuje rezerwacji poszczególnych Sesji za pośrednictwem Serwisu i w nich uczestniczy (dalej jako „Użytkownik”, „Klient” lub per „Ty”) (Klient i Operator są dalej nazywani „Stronami”).
- Operator ma prawo zmiany niniejszego Regulaminu w szczególności w sytuacji:
- zmiany przepisów prawa uzasadniających zmianę Regulaminu;
- zmiany danych identyfikujących Spółkę w szczególności danych o firmie, adresie, siedzibie, zmianie organu rejestracyjnego, a także numerów, pod którymi Spółka została zarejestrowana;
- wprowadzenie technicznych modyfikacji Serwisu;
- zmiana, wprowadzenie nowych kategorii usług lub wycofanie przez sprzedawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług;
- wszelkie zmiany techniczne lub technologiczne związane z funkcjonowaniem
- Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na treść umów zawartych przed opublikowaniem zmian. Zmiana regulaminu następuje poprzez jej umieszczenie na stronie Serwisu. Dodatkowo każdy Klient informowany jest o zmianie poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nowe treści Regulaminu będą obowiązywać od 15. dnia roboczego od ich opublikowania w serwisie. Operator powiadomi każdego Klienta o takich zmianach za pomocą informacyjnego e-maila. Jeśli nie zgadzasz się z nowymi treściami Regulaminu, masz prawo natychmiastowo zakończyć Umowę poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Ta decyzja nie wpłynie na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania wcześniejszej wersji Regulaminu. W takim przypadku Umowa zostanie rozwiązana w dniu poprzedzającym wejście w życie zgłoszonych zmian. Jeśli Klient nie skorzysta z prawa do wypowiedzenia Umowy, nowa treść Regulaminu będzie uznana za zaakceptowaną.
- W Serwisie są publikowane:
- Informacje dla ogółu społeczeństwa związane ze zdrowiem psychicznym;
- Informacje o przeprowadzanych sesjach online, zwłaszcza w obszarze psychoterapii, coachingu, konsultacji psychologicznych i innych usług, prowadzonych przez doświadczonych Specjalistów;
- Kursów wideo – (w budowie);
- Newsletter o tematyce zdrowia psychicznego;
- Narzędzie do wyszukiwania Usług specjalistów zdrowia psychicznego;
- Dane kontaktowe opiekuna procesu.
Kto może korzystać z usług Holisticum.pl?
- Serwis jest dedykowany wszystkim użytkownikom zainteresowanym poszerzeniem swojej wiedzy na temat psychologii, psychoterapii, coachingu i zdrowia psychicznego. Jednocześnie Serwis umożliwia umówienie się na sesję (dalej jako „Sesja”) ze specjalistą w dziedzinie psychologii, psychoterapii, coachingu lub poradnictwa (dalej jako „Specjalista”).
- Aby korzystać z usług Serwisu, wymagane jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
- Stabilna prędkość pasma internetowego: minimum 1 Mb/s.
- Urządzenie: Tablet, komputer stacjonarny lub urządzenie przenośne, które może połączyć się z Internetem i obsługuje dowolną z powyższych przeglądarek.
- Zainstalowana na urządzeniu przeglądarka internetowa (np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari…)
- Należy pamiętać, że odpowiedzialność za zapewnienie spełnienia wymagań technicznych oraz za wszelkie związane z tym koszty obciążają Użytkownika.
Holisticum.pl a świadczenie usług medycznych
- W celu uniknięcia wszelkich wątpliwości należy wskazać, że Operator nie jest dostawcą usług medycznych. W ramach usług świadczonych przez Serwis nie są dostępne i świadczone Usługi medyczne, zgodnie z ustawą o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r. (Dz.U. 2022 poz. 633 z późn. zm). Świadczenie usług medycznych nie jest ani intencją, ani celem Spółki ani Serwisu.
- Dokonanie rezerwacji sesji skutkuje nawiązaniem kontaktu ze Specjalistą. Kontakt ze Specjalistą nie jest częścią ani nie stanowi usług w zakresie opieki medycznej, zatem specjalista nie ponosi odpowiedzialności za zdrowie Klienta.
- W przypadku, kiedy w trakcie Sesji, pojawią się symptomy, potwierdzające, iż Klientowi potrzebna jest pomoc medyczna Specjalista otwarcie poinformuje o tym Klienta. W takiej sytuacji klient jest zobowiązany rozważyć to zalecenie. Ani Operator, ani Specjalista nie ponoszą odpowiedzialności za działania Klienta zarówno przed, w trakcie lub po Sesji. Klient jest samodzielnie odpowiedzialny za podejmowane decyzje i działania dotyczące jego zdrowia i życia.
[3] OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe są chronione w sposób opisany w >>polityce prywatności<<.
- Klient, który rejestruje się w Serwisie wyraża zgodę na przetwarzanie przez Spółkę przekazanych przez siebie danych osobowych na warunkach określonych w >>polityce prywatności<<..
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich kontroli oraz zmiany. Może także w każdej chwili żądać ich usunięcia z bazy danych prowadzonej przez Spółkę. Spółka może odmówić usunięcia danych osobowych Klienta tylko w przypadku, gdy nakazuje jej to przepis prawa.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu usług lub brak możliwości dostępu do usług wynikające z: a) awarii lub wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych, na które nie miała wpływu; b) błędnej rejestracji Klienta, lub innych przyczyn niezależnych od Spółki.
- Spółka ma prawo do zawieszenia funkcjonowania Serwisu w przypadku bieżącej obsługi i konserwacji serwisu, oprogramowania i urządzeń technicznych z nim związanych.
- Odpowiedzialność Spółki ograniczona jest do poniesionej przez Klienta szkody, z wyłączeniem utraconych korzyści, przy czym górna granica odpowiedzialności Spółki ograniczona jest do wysokości wynagrodzenia zapłaconego jej przez Klienta.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta danych o bezprawnym charakterze lub mogących uszkodzić systemom komputerowym. W przypadku dostarczenia takich danych Spółka może uniemożliwić do nich dostęp, o czym powiadomi Klienta. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą na skutek uniemożliwienia dostępu do danych o bezprawnym charakterze.
- Spółka ma prawo wstrzymania przyjmowania zamówień na usługi po zamieszczeniu odpowiedniej informacji w serwisie. Zamówienia, które zostały prawidłowo złożone przed zamieszczeniem informacji o wstrzymaniu przyjmowania zamówień zostaną zrealizowane zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
[4] ZAWARCIE UMOWY
- Zawarcie Umowy następuje poprzez rezerwację i opłacenie sesji ze Specjalistą w serwisie. Umowa zostaje uznana za zawartą i łączącą strony w chwili dostarczenia potwierdzenia rezerwacji, która zostaje przesłana niezwłocznie na adres e-mail podany przez Klienta podczas rezerwowania Sesji. Zanim przystąpimy do wykonywania umowy otrzymujesz potwierdzenie jej zawarcia.
- Operator nie jest zobowiązany do zawarcia Umowy oraz świadczenia usług i może odmówić tych czynności według indywidualnego uznania. W szczególności w sytuacji, gdy Konsumentem jest osoba, która wcześniej naruszyła Umowę lub Regulamin lub działała w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
- Aby samodzielnie skorzystać z Usług i odbyć Sesję ze Specjalistą, musisz mieć ukończone 18 lat. W takim przypadku możesz korzystać z usług Serwisu bez konieczności uzyskiwania zgody swojego przedstawiciela ustawowego.
- Jeśli Klient nie ukończył18 lat, wymagane jest uprzednie przedstawienie przed rozpoczęciem Sesji Specjaliście zgody przedstawiciela ustawowego.
- W przypadku naruszenia zasad Regulaminu lub przepisów obowiązującego prawa, Operator jest uprawniony do zawieszenia lub całkowitego uniemożliwienia korzystania z Serwisu.
[5] ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOLISTICUM
- Operator nie jest dostawcą usług doradczych i ani sesji ze specjalistami. Sesje są świadczone przez Specjalistów, z którymi zawierasz odrębną umowę o świadczenie usług (dalej jako: „Umowa ze Specjalistą”). Warunki dotyczące Umowy ze Specjalistą są określone w pkt. 9 niniejszego Regulaminu.
- Zamówienie i zarezerwowanie Sesji za pośrednictwem Serwisu nie powoduje powstania żadnego stosunku prawnego pomiędzy Serwisem, a Klientem w zakresie psychoterapii, coachingu, konsultacji psychologicznych i innych podobnych usług. Wszelkie umowy wynikające z zamówienia Sesji są nawiązywane bezpośrednio pomiędzy Klientem, a wybranym przez Ciebie Specjalistą.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym, z którego korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi korzystanie z Usług. W przypadku uniemożliwienia prawidłowego wykonania Usługi z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Spółki, Klientowi nie przysługują względem Spółki jakiekolwiek roszczenia, w tym w szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności.
- Treści publikowane w Serwisie, w tym w szczególności profile Specjalistów, służą wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowią działań marketingowych ani poparcia dla produktów, usług, procedur, marek, producentów, dostawców lub prezentowanych przez nich idei.
- W przypadku koniecznej konserwacji urządzeń lub oprogramowania lub konserwacji urządzeń lub oprogramowania osób trzecich świadczących usługi obsługi Serwisu lub innych powiązanych usług, z powodu zdarzeń losowych, działań osób trzecich lub awarii zasilania lub łączności Serwis może być niedostępny przez określony czas.
- O wystąpieniu przerwy w działaniu Serwisu Użytkownicy będą informowani niezwłocznie za pośrednictwem wiadomości mailowej. Operator podejmuje wszelkie działania mające na celu dywersyfikację ryzyka awarii i dokłada wszelkich starań, aby usługi działały niezależnie od siebie – niedziałający Serwis nie powoduje uniemożliwienia odbycia przez Klienta zarezerwowanych i opłaconych Sesji ze specjalistami.
[6] NEWSLETTER
- W przypadku korzystania z usług Serwisu w zakresie Newslettera, nie stosuje się przepisów ustawy o prawach konsumenta. Usługa ta jest oferowana bezpłatnie i jest uzależniona od przekazania nam Twoich danych osobowych, które są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji wysyłki Newslettera.
- Możesz zrezygnować z usługi Newslettera w dowolnym momencie, kontaktując się z nami drogą mailową lub korzystając z linku dostępnego w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
- W ramach usługi Newsletter będziemy dostarczać Ci interesujące informacje dotyczące działalności Operatora, profilaktyki zdrowia psychicznego, nowości w serwisie, promocji oraz innych prowadzonych działań marketingowych.
[7] REZERWACJA SESJI ZE SPECJALISTĄ
- System rezerwacyjny służący do zarezerwowania czasu i terminu sesji z wybranym Specjalistą, w postaci aplikacji Calendesk dostarcza nam firma:
MPR Sp. z o.o. ul. Floriańska 6 lok. 02 Warszawa 03-707. Jest to firma z polskim kapitałem wybrana przez nas starannie ze względu na poziom bezpieczeństwa danych i jakość jaką dostarcza. MPR Sp. z o.o. jest podmiotem niezależnym od Holisticum. Holisticum nie ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowe funkcjonowanie narzędzi oferowanych przez MPR Sp. z o.o.
- Z chwilą wysłania maila potwierdzającego pierwszą Sesję za pośrednictwem Serwisu przyjmuje się, że zostaje zawarta Umowa pomiędzy Klientem a Spółką, która wiąże się z przestrzeganiem niniejszego Regulaminu.
- Umówienie Sesji za pośrednictwem serwisu wiąże się z obowiązkiem uiszczenia opłaty za Sesję. Brak opłaty za Sesję oznacza, że Sesja nie została umówiona.
- Rezerwację sesji wykonuje się poprzez kalendarz dostępnych terminów publikowany na profilu Specjalisty w Serwisie. Formularz rezerwacji obejmuje niezbędne dane oraz specyfikację potrzeb. Poprzez dokonanie rezerwacji na Profilu Specjalisty w Serwisie, Klient wyraża zgodę na zawarcie umowy ze Specjalistą.
- Następnym etapem jest dokonanie przez Klienta płatności za konsultację, zgodnie z określoną ceną na profilu Specjalisty.
- Po dokonaniu opłaty, Klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji drogą elektroniczną. Specjalista zobowiązuje się do przeprowadzenia sesji, a między Tobą a Specjalistą dochodzi do zawarcia umowy.
- Natychmiast po zawarciu umowy dotyczącej Sesji na określoną godzinę i dzień z wybranym Specjalistą oraz dokonaniu płatności, Klient otrzymuje drogą mailową potwierdzenie terminu konsultacji oraz link, który umożliwia Klientowi kontakt ze Specjalistą w wybranym przez Klienta terminie.
- Sesja odbywa się online za pomocą aplikacji Google Meet lub Zoom (wyłącznie te dwie spełniają wymogi Operatora dotyczące bezpieczeństwa) – o tym więcej tutaj. Nie jest wymagana instalacja jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Otworzy się strona www na której odbędzie się konsultacja. Klient jest uprawniony do wyboru preferowaną formy konsultacji tj. w formie tekstowej, audio lub audio-wideo, zależnie od indywidualnych preferencji Klienta.
- Czas trwania Sesji jest określony przy każdej ofercie specjalisty.
- Sesja może być rezerwowana co najmniej 24 godziny przed wybranym terminem.
- Podczas Sesji Klient i Specjalista mogą ustalić liczbę i regularność kolejnych spotkań. Te ustalenia mogą być realizowane poprzez zamawianie kolejnych sesji za pośrednictwem Serwisu, zgodnie z warunkami opisanymi w Regulaminie.
- Jeśli Klient nie jest zadowolony z pierwszej Sesji i dokonał płatności bezpośrednio (nie poprzez voucher), jest uprawniony do wystąpienia do Operatora o zwrot zapłaconej kwoty w ciągu 7 dni od terminu pierwszej Sesji, wysyłając prośbę na adres e-mail: [email protected]. Kwota zostanie zwrócona na konto, z którego została opłacona, w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku. Ta możliwość dotyczy tylko pierwszej Sesji i każdy Klient może z niej skorzystać maksymalnie raz.
- Jeśli Klient nie jest zadowolony z pierwszej Sesji i dokonał płatności za pomocą vouchera lub subskrypcji, może wystąpić o nową Sesję o tej samej wartości w ciągu 7 dni od daty pierwszej Sesji, wysyłając prośbę na adres e-mail: [email protected]. W takim przypadku Operator ustali nowy termin Sesji z innym Specjalistą. Ta opcja dotyczy tylko pierwszej konsultacji i każdy Klient może z niej skorzystać maksymalnie raz.
- Klient jest uprawniony do bezpłatnego odwołania zamówionej Sesję najpóźniej 24 godziny przed terminem. Wystarczy, że wyśle wiadomość na adres e-mail: [email protected]. W takiej sytuacji Klient może otrzymać zwrot zapłaconej kwoty na konto, z którego dokonano płatności, zmienić specjalistę lub termin sesji, albo odnowić liczbę przedpłaconych Sesji w ramach subskrypcji. Jeśli Sesja została opłacona voucherem, żądanie odwołania musi zostać wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]. W takim przypadku Klient jest uprawniony do wyboru innego terminu Sesji. (Ta procedura może być stosowana tylko w okresie ważności vouchera.)
- Jeśli nie weźmiesz udziału w umówionej Sesji lub ją odwołasz po czasie wskazanym w powyższej procedurze, opłata za konsultację lub wartość wykorzystanego vouchera zostaje zatrzymana jako rekompensata za planowaną Sesję dla Specjalisty i Serwisu Jeśli z jakiegoś powodu Klient nie powiadomił o odwołaniu swojej wizyty zgodnie z procedurą określoną w punkcie powyżej, (brak obecności, brak odwołania terminu wizyty) skutkować będzie przepadkiem pełnej opłaty i/ub vouchera wniesiona opłata i/lub voucher nie podlega zwrotowi.
- Jeżeli Sesja zostanie odwołana z winy Specjalisty lub Serwisu i Operator lub Specjalista nie ustali z Klientem innego terminu Sesji Klient otrzyma zwrot ceny Sesji poprzez przelanie środków na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności za zamówienie Sesji. Jeśli Sesja została opłacona za pomocą Vouchera, Klient będzie uprawniony do ponownego wykorzystania tego samego Vouchera do zamówienia nowej Sesji o tej samej wartości. Jeśli odwołana Sesja z winy Specjalisty lub Serwisu była Sesją w ramach Subskrypcji, pierwotna liczba przedpłaconych Sesji zostanie odnowiona.
[8] PŁATNOŚĆ ZA SESJE
- Płatność za Sesję może być uregulowana na różne sposoby, takie jak: korzystanie z bramki płatniczej dostępnej na Serwerze, Subskrypcję lub poprzez wykorzystanie Vouchera, pod warunkiem, że zamówienie Sesji u danego specjalisty taką opcję przewiduje.
- Ceny podane w Serwisie są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.
- Potwierdzenie dokonanej płatności za Sesję lub Voucher zostanie przesłane na adres e-mail, który został podany przez Klienta podczas rejestracji Konta, na ten sam adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zapłaty za Voucher. Dokument księgowy dotyczący Sesji zostanie przesłany przez nas jako Operatora. Dokument podatkowy będzie wystawiony na nazwisko i rachunek Specjalisty.
- Dokument podatkowy zostanie wystawiony i przesłany po zakończeniu Sesji lub po upływie czasu Sesji, jeśli nie została odwołana, zgodnie z procedurą określoną w niniejszym Regulaminie. Jeśli Sesja została opłacona Voucherem, dokument księgowy zostanie przesłany do Klienta, który go zrealizował, a nie do osoby, która go zakupiła.
- Jeśli Voucher nie zostanie wykorzystany w okresie ważności, uznaje się, że został zrealizowany, a zapłacona kwota przepada jako zryczałtowane wynagrodzenie dla Operatora za świadczone usługi i związane z nimi czynności.
- Model subskrypcyjny polega na zakupie pakietu 2, 3 lub 4 sesji miesięcznie do wykorzystania. Kwota opłaty (uwzględniająca rabat subskrypcyjny). Cyklicznie co miesiąc od daty pierwszej płatności jest pobierana z konta Klienta automatycznie przez operatora płatności, a Klient ma możliwość wykorzystania miesięcznie tylu sesji ile obejmuje zakupiony pakiet subskrypcji. Niewykorzystane sesje nie przechodzą na kolejny miesiąc, a zapłacona kwota przepada jako zryczałtowane wynagrodzenie dla Operatora za świadczone usługi i związane z nimi czynności. Z pakietu subskrypcyjnego możesz zrezygnować w dowolnym momencie jego trwania.
- Poprzez nasz Serwis istnieje również możliwość zamówienia Vouchera na Sesje w wybranej przez Klienta kwocie. Zamówienie i opłata za Voucher są objęte Regulaminem, tak samo jak rezerwacja terminu Sesji. W zakresie praw konsumenckich Umowa sprzedaży Vouchera nie różni się od innych sposobów zakupu Sesji uregulowanych w Regulaminie.
[9] UMOWA ZE SPECJALISTĄ I JEGO ZOBOWIĄZANIA
- Na mocy Umowy ze Specjalistą, Specjalista świadczy usługi konsultacyjne
w zależności od specjalizacji usługi w zakresie psychoterapii, coachingu, konsultacji psychologicznych i innych podobnych usług na rzecz Klienta, natomiast Klient przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że porady i zalecenia udzielane przez Specjalistę podczas Sesji nie mają na celu zastąpienia jego własnych decyzji i woli w sprawach, które go dotyczą. - Klient nie jest zobowiązany do ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z odwołaniem Sesji, zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Informacje, które są ujawniane przez Klienta Specjaliście podczas Sesji, są uważane za poufne, a Specjalista zobowiązuje się do zachowania tajemnicy, zgodnie z obowiązującym prawem. Jednak powyższy obowiązek może zostać ograniczony, szczególnie jeśli wynika to z obowiązku zawiadomienia o przestępstwie zgodnie z Kodeksem Karnym.
- Klient przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Specjalista może konsultować przebieg Sesji oraz jej prowadzenie z innymi specjalistami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Jeśli Klient życzy sobie zachować pewne części Sesji w ścisłej tajemnicy (Specjalista nie będzie uprawniony do ich ujawnienia osobom trzecim, z zastrzeżeniem postanowień dotyczących poufności), powinien niezwłocznie poinformować o tym Specjalistę. Specjalista jest zobowiązany do bezwarunkowego poszanowania życzenia Klienta w tej kwestii.
- Specjalista zobowiązuje się do udzielania stałym Klientom uzupełniającej opieki polegającej w szczególności na konsultacji psychologicznej, diagnozie psychologicznej, opiniowaniu, terapii, usłudze psychoterapeutycznej oraz udzielaniu interwencji, psychoedukacji, poradnictwa oraz pomocy psychologicznej i psychoterapeutycznej, jeśli Klient wyrazi takie życzenie. Prawo do uzupełniającej opieki wygasa, jeśli Specjalista i Klient zdecydują się zakończyć współpracę lub jeśli minie okres ponad 3 miesięcy, w którym Klient nie złożył zamówienia na Sesję.
[10] ETYKA ZACHOWANIA PODCZAS SESJI ZE SPECJALISTĄ
- Użytkownik Serwisu, korzystając z Serwisu jest zobowiązany do:
- Przestrzegania wszystkich obowiązujących przepisów prawa oraz Regulaminu;
- Nienaruszania praw własności intelektualnej Operatora lub innej osoby;
- Nieużywania podczas korzystania z Usług za pośrednictwem Serwisu uwłaczających, obraźliwych, oburzających lub społecznie nieakceptowanych, komentarzy, zwrotów, słów, bezpośrednich skojarzeń, gestów graficznych lub innych dotyczących religii, rasy, orientacji seksualnej, płci lub innych grup docelowych. Nie będziesz również tworzyć treści, które mogą naruszać dobra osobiste, takie jak osobowość, godność, honor, powaga, prywatność, wizerunek osobisty czy integralność cielesna, ani treści o charakterze pogróżek, nienawiści, nękania, obsceniczne, zwodnicze, zniesławiające, obraźliwe lub obraźliwe, szczególnie jeśli mogą wyrządzić krzywdę osobie fizycznej lub grupie docelowej.
- Niepromowania ani rozpowszechniania w Serwisie adresów innych stron internetowych, które mają podobny cel jak Serwis Holisticum, w tym również promować, wyświetlać ani publikować reklam i innych wiadomości o podobnym charakterze, niezależnie od tego, czy dotyczą produktu, usługi, producenta czy dostawcy.
- Niewykorzystywania Serwisu do sprzedaży towarów, usług ani dystrybucji materiałów promocyjnych ani we własnym interesie, ani w interesie innych podmiotów.
- Zaakceptowanie i przestrzeganie powyższych zobowiązań są niezbędne do korzystania z Serwisu.
[11] PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA
- Użytkownik Serwisu ponosi odpowiedzialność za swoje działania i zaniechania zarówno w trakcie korzystania z Serwisu, jak i podczas świadczenia Usług terapeutycznych przez Specjalistów.
- Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody wynikłe z:
- naruszenia przez Klienta Regulaminu, podania fałszywych informacji w ramach rezerwacji lub założenia konta lub złożenia zamówienia na płatne Usługi, pomimo braku odpowiednich uprawnień;
- Działania Specjalisty;
- Wady sprzętu lub technologii osób trzecich;
- Ujawnienia osobom trzecim przez Klienta danych logowania (loginu i hasła) do Konta, skrzynki mailowej lub udostępnienia komputera z wrażliwymi informacjami na temat korzystania z naszych usług;
- Działania złośliwego lub szkodliwego oprogramowania (malware), które nieuprawnione podmioty wprowadzają do Serwisu;
- Obecności innych osób po stronie Klienta podczas Sesji ze Specjalistą;
- Usunięcia przez Klienta danych dotyczących jego rezerwacji;
- Rozwiązania Umowy przez Operatora z powodu zachowania lub zaniechań Klienta;
- Krótkich przerw lub braku dostępu do Serwisu związanych z pracami naprawczymi, modernizacyjnymi lub podobnymi.
[12] PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient jest uprawniony do zrezygnowania z Umowy bez podawania przyczyny, składając oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Może zrobić to poprzez przesłanie wiadomości na nasz adres e-mail: [email protected] za pośrednictwem serwisu lub pisemnie na nasz adres.
- Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Aby zachować ten termin, wystarczy przesłać oświadczenie o odstąpieniu Operatorowi przed jego upływem.
- W przypadku zakupu Usługi w postaci sesji ze specjalistą, należy pamiętać, że po spełnieniu świadczenia w zakresie realizacji tych Usług Klient nie będzie mógł skorzystać z prawa do odstąpienia od Umowy, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta.
- Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Operator niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie. Jeśli w ocenie Operatora Klientowi nie przysługiwało prawo do odstąpienia, Operator zobowiązuje się o tym poinformować Klienta.
[13] TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Operator dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Serwisu.
- Reklamacje dotyczące Usług Elektronicznych, w tym płatności za Sesję, są przyjmowane i rozpatrywane przez Operatora i powinny być przesyłane na nasz adres e-mail: [email protected] za pośrednictwem serwisu lub pisemnie na nasz adres.
- W przypadku reklamacji dotyczących Sesji Klient powinien kontaktować się bezpośrednio z Operatorem, który odpowiada za ich przyjęcie i rozpatrzenie, na nasz adres e-mail: [email protected] za pośrednictwem serwisu lub pisemnie na nasz adres. Operator w sytuacji otrzymania reklamacji skontaktować się ze Specjalistą. Operator dołoży starań, aby wyjaśnić przyczyny i zasadność złożonej reklamacji (jednak nie gwarantuje, że roszczenie Klienta zostanie spełnione).
- Aby ułatwić i przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji, zalecane jest podanie w zgłoszeniu reklamacji: a. informacji i okoliczności dotyczących reklamacji, w tym charakterystyki i daty wszelkich nieprawidłowości, które wystąpiły; b. żądania Użytkownika; c. danych kontaktowych osoby składającej reklamację. Niespełnienie zaleceń wskazanych w zdaniu poprzedzającym nie wpływa na skuteczność reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana przez Operatora niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Operatora.
- W każdym przypadku otrzymania przez Operatora reklamacji związanej z Umową, celem sprawnego przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego, treść reklamacji oraz dane Użytkownika zgłaszającego reklamację (w tym dane osobowe) mogą zostać przekazane Specjaliście na zasadach wynikających z obowiązującego prawa. W przypadku konieczności przekazania Operatorowi przez Specjalistę reklamacji otrzymanej Klienta w związku z prowadzonym postępowaniem reklamacyjnym postanowienia zdania poprzedniego stosuje się odpowiednio.
[14] PRAWA AUTORSKIE
- Spółce przysługują wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do Serwisu, włączając w to wszelkie prawa własności intelektualnej oraz prawa osobiste. Serwis jest chronionym prawem autorskim utworem zgodnie z przepisami Ustawy o Prawie Autorskim z dnia 4 lutego 1994 r. (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2509 z późniejszymi zmianami).
- Poprzez zawarcie niniejszej Umowy, Spółka udziela Klientowi licencji w polegającej na ograniczonym prawie do korzystania z Serwisu w zakresie udostępnionych funkcjonalności na Koncie. Niniejsza licencja udzielona na podstawie niniejszej Umowy jest niewyłączna i obowiązuje przez okres trwania Umowy. Licencja nie ma ograniczeń terytorialnych. Klient i Specjalista nie są uprawnieni do udzielania sublicencji osobom trzecim ani przenoszenia licencji na osoby trzecie bez zgody Spółki. Opłata za udzielenie Licencji stanowi część wynagrodzenia.
- Wszelkie prawa do Serwisu, zarówno prawa majątkowe, jak i osobiste (w zakresie dozwolonym przez prawo), pozostają wyłączną własnością Spółki.
[15] POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Informacje udostępniane na stronie internetowej Operatora nie stanowią oferty zgodnie z Kodeksem Cywilnym. Zgodnie z Regulaminem, umowa zostaje zawarta z chwilą wysłania maila potwierdzającego pierwszą Sesję za pośrednictwem Serwisu. Serwis jedynie zachęca Klientów do składania zamówień zgodnie z opisem zawartym w Regulaminie.
- W przypadku rozstrzygania sporów i składania reklamacji, Klient ma możliwość skorzystania z poniższych opcji:
- Stały polubowny sąd konsumencki, do którego można złożyć wniosek w celu rozstrzygnięcia sporu wynikającego z zawartej umów;
- Wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej, który może wszcząć postępowanie mediacyjne w celu polubownego zakończenia sporu między Klientem a Serwisem;
- Powiatowy (miejski) rzecznik praw konsumenta lub organizacja społeczna, zajmująca się ochroną konsumentów i udzielająca pomocy w sprawach dotyczących umowy;
- Skorzystanie z platformy ODR (Online Dispute Resolution) służącej do rozstrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie. W przypadku umów zawartych przed wprowadzeniem nowego Regulaminu, obowiązuje wersja Regulaminu obowiązująca w dniu zawarcia Umowy przez Klienta.
–