Dołączenie do spotkania ze specjalistą jest bardzo proste i wymaga jedynie kilku kliknięć. Jeśli masz jakiekolwiek problemy techniczne, w związku z korzystaniem z naszych usług, napisz niezwłocznie do naszego supportu: [email protected] – Nasi spece techniczni niezwłocznie Ci pomogą. Podczas spotkania masz dostęp do szeregu funkcji i ustawień, które warto znać przed jego rozpoczęciem, abyś czuł się pewnie w jego trakcie i aby przebiegało ono prawidłowo. Poniżej opisujemy najważniejsze z nich.
Jak dołączyć do zarezerwowanej sesji?
Dołączenie do spotkania ze specjalistą jest bardzo proste i wymaga jedynie kilku kliknięć. Jeśli masz jakiekolwiek problemy techniczne, w związku z korzystaniem z naszych usług, napisz niezwłocznie do naszego supportu: [email protected] – Nasi spece techniczni niezwłocznie Ci pomogą.
1. Wejdź na skrzynkę mailową
Po dokonaniu i opłaceniu sesji z naszym specjalistą. Na Twoją skrzynkę mailową powinien trafić mail z potwierdzeniem rezerwacji:
2. Kliknij link do spotkania
W mailu zawarty będzie link do spotkania w który należy kliknąć o wyznaczonym czasie, aby przejść bezpośrednio do połączenia:
3. Dołącz do spotkania
Jeśli wszystko działa poprawnie i widzisz na ekranie obraz ze swojej kamery, możesz kliknąć przycisk “Chcę dołączyć“. Za kilka sekund rozpoczniesz sesję z wybranym specjalistą.
Jak to zrobić na telefonie?
Chcesz odbyć sesję za pośrednictwem telefonu – nie ma problemu!
Jeśli klikniesz link w mailu o którym mówimy powyżej, możesz zostać poproszony o zainstalowanie aplikacji Google Meet (Rekomendowane). Na szczęście trwa to nie dłużej niż 2 minuty i jest jednorazowe. Połączysz się wtedy dużo szybciej i bezpieczniej. Na nowszych modelach telefonów będzie to konieczne.
Google Meet pobierzesz na swój telefon:
z Androidem: Kliknij tutaj
z iOS: Kliknij tutaj
Po zainstalowaniu aplikacji, klikniesz link w mailu, automatycznie uruchamia się aplikacja, w której możesz dołączyć do spotkania.
Jak dołączyć na telefonie?
Z aplikacją:
- Otwórz mail z potwierdzeniem spotkania z Holisticum.
- Kliknij link do spotkania.
- Automatycznie otworzy Ci się aplikacja Google Meet w której będziesz mógł dołączyć.
Pozostałe ustawienia są analogiczne do ustawień połączenia na komputerze.
Udanej sesji!
Przebieg spotkania
Podczas spotkania masz dostęp do szeregu funkcji i ustawień, które warto znać przed jego rozpoczęciem, abyś czuł się pewnie w jego trakcie i aby przebiegało ono prawidłowo. Poniżej opisujemy najważniejsze z nich.
- Włączanie i wyłączanie mikrofonu
- Włączanie i wyłączanie kamerki – wyłącz kamerkę, jeśli zarezerwowałeś sesję wyłącznie z dźwiękiem (możesz to też zrobić zanim dołączysz do spotkania)
- Ustawienia połączenia, wideo i dźwięku:
Możesz tutaj zmienić ustawienia w trakcie trwania spotkania (zmienić mikrofon, przełączać między kamerami oraz przetestować dźwięk.
- Kończenie połączenia.
- Czat ze specjalistą – możecie ze specjalistą przesyłać między sobą pliki i linki.
- Podgląd z Twojej kamerki
Na co warto zwrócić uwagę przed spotkaniem?
1. Ustaw właściwy mikrofon i kamerkę
Po pierwsze zanim dołączysz do spotkania zweryfikuj czy masz podłączone właściwy mikrofon. Najlepiej jest zrobić to na panelu poczekalni tuż przed połączeniem ze specjalistą (dlatego zawsze warto uruchomić transmisję kilka minut przed spotkaniem):
- Wybór mikrofonu – z tego urządzenia, które wybierzesz będziesz “nadawał” dźwięk do specjalisty – wybierz mikrofon wbudowany, słuchawki z mikrofonem, albo mikrofon zewnętrzny
- Wybór głośnika – na tym urządzeniu Ty będziesz słyszał specjalistę – wybierz słuchawki, głośnik w komputerze
- Wybór kamerki – wybierz kamerkę, z której chcesz być widziany podczas spotkania
Na tym etapie możesz też wyłączyć kamerę, jeśli wybrałeś połączenie wyłącznie audio (bez kamerki)
2. Zezwól przeglądarce na dostęp do mikrofonu i kamery
Podczas pierwszego połączenia, Twoja przeglądarka może poprosić Cię o dostęp do mikrofonu i kamery aby móc włączyć polaczenie. Kliknij “Zezwól” (ang. “Allow”) na okienku, jakie wyskoczy Ci przy pierwszym połączeniu.
3. Zweryfikuj połączenie internetowe
Jeśli napotykasz problemy z połączeniem internetowym lub zbyt długo czekasz, aż rozmowa się załączy, oto kilka sugestii rozwiązań:
Spróbuj przysunąć swoje urządzenie bliżej routera, jeśli korzystasz z bezprzewodowego połączenia internetowego. To może poprawić jakość i stabilność połączenia.
Wyłącz kamerę i poproś specjalistę z którym zamierzasz odbyć rozmowę, aby również wyłączył swoją kamerę. Ograniczenie transmisji obrazu zmniejszy obciążenie transferu danych i może poprawić jakość połączenia.
Jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu, możesz spróbować połączyć się telefonicznie, używając numeru telefonu i PINu. W razie potrzeby, aby uzyskać wsparcie, skontaktuj się z działem obsługi klienta na [email protected] , którzy pomogą Ci nawiązać połączenie telefoniczne.
Mamy nadzieję, że te wskazówki pomogą Ci rozwiązać problemy z połączeniem i umożliwią płynne przebieg sesji na którą zapewne czekasz.
Jak łatwo zapamiętać o terminie spotkania i łączyć się jeszcze łatwiej?
1. Dodaj wydarzenie w kalendarzu zaraz po rejestracji
Możesz ułatwić sobie organizację czasu przed spotkaniem dodając wydarzenie w swoim kalendarzu. Możesz to zrobić łatwo na dwa sposoby.
- Bezpośrednio po rezerwacji (zaraz po dokonaniu płatności w naszym serwisie). Zaraz po dokonaniu płatności wyświetli Ci się na ekranie okno z potwierdzeniem rezerwacji. Znajdziesz na nim przycisk “Dodaj do kalendarza”, kliknij go a następnie zatwierdź to wydarzenie bezpośrednio w kalendarzu (Google lub Outlook).
2. Możesz też skorzystać z maila potwierdzającego, jakiego otrzymałeś po opłaceniu rezerwacji – tam również znajdziesz przycisk umożliwiający automatyczne dodanie wydarzenia do kalendarza.
PS. Możesz też poprosić specjalistę z którym już spotykasz się regularnie, utworzył dla Ciebie rezerwację cykliczną np. co tydzień we wtorek o 16:00. Wtedy automatycznie będziesz dostawał powiadomienia o kolejnych rezerwacjach.
2. Łącz się bezpośrednio z kalendarza!
W wyniku poprzedniego kroku, w Twoim kalendarzu utworzy się wydarzenie, kliknij je, aby zobaczyć szczegóły:
Znajdziesz tam link bezpośrednio do spotkania. Teraz nie tylko nie zapomnisz o spotkaniu, bo kalendarz wyśle Ci automatyczne przypomnienie o wydarzeniu, ale też będziesz miał dostęp do linku do spotkania na wszystkich urządzeniach na których korzystasz z kalendarza. Link znajdziesz w miejscu oznaczonym strzałką.
Wystarczy, że klikniesz niniejszy link, a będziesz mógł od razu dołączyć do spotkania, któe obsłużysz zgodnie z krokami opisanymi powyżej. W razie potrzeby, aby uzyskać wsparcie, skontaktuj się z działem obsługi klienta na [email protected]
Pięknych sesji w serwisie Holisticum!
Znajdź odpowiedniego specjalistę
Szukasz wsparcia psychologicznego, ale nie wiesz jakiego specjalistę wybrać? U nas znajdziesz specjalistów z wielu dziedzin, takich jak psychologia, psychoterapia, coaching, psychodietetyka, naturopatia, fitoterapia i wielu innych. Wyłącznie zweryfikowani i doświadczeni specjaliści.