Co zrobić w sytuacji problemów technicznych?

Jeśli masz jakiekolwiek problemy techniczne, w związku z korzystaniem z naszych usług, napisz niezwłocznie do naszego supportu: [email protected] – Nasi spece techniczni niezwłocznie Ci pomogą. Najczęstszymi problemami są: brak dostępu dla kamerki i mikrofonu dla przeglądarki z której korzystasz w celu odbycia rozmowy oraz niestabilne połączenie internetowe.

Co zrobić w sytuacji problemów technicznych?

Jeśli masz jakiekolwiek problemy techniczne, w związku z korzystaniem z naszych usług, napisz niezwłocznie do naszego supportu: [email protected] – Nasi spece techniczni niezwłocznie Ci pomogą.

NAJPOPULARNIEJSZE ROZWIĄZANIA:

Zezwól przeglądarce na dostęp do mikrofonu i kamerki.

Zanim będziesz mógł odbyć sesję, potrzebujesz zezwolić przeglądarce na dostęp do kamerki i mikrofonu. Jeśli korzystałeś już wcześniej z tej formy rozmowy, zapewne wszystko jest już ustawione. Jeśli natomiast robisz to po raz pierwszy poniżej znajdziesz instrukcję jak to zrobić dla najpopularniejszych przeglądarek:

Psychoterapeuta, Psycholog, Coach, Psychodietetyk, Seksuolog i inni specjaliści zdrowia psychicznego online. Zadbaj o swój dobrostan i zdrowie psychiczne bez wychodzenia z domu z pomocą najlepszych i zweryfikowanych specjalistów.

GOOGLE CHROME:

a. Otwórz przeglądarkę Chrome na komputerze.
b. W prawym górnym rogu kliknij trzy kropki, aby otworzyć menu.
c. Wybierz opcję “Ustawienia” z menu rozwijanego.
d. Przewiń w dół i kliknij na “Zaawansowane”, aby wyświetlić dodatkowe opcje.
e. W sekcji “Prywatność i zabezpieczenia” kliknij na “Ustawienia witryn”.
f. Kliknij na “Mikrofon” lub “Kamera” i wybierz opcję “Zawsze zezwalaj na” dla wybranej funkcji.
g. Zamknij ustawienia i odśwież stronę, na której chcesz użyć kamery lub mikrofonu.


MOZILLA FIREFOX:

a. Otwórz przeglądarkę Firefox na komputerze.
b. W prawym górnym rogu kliknij trzy poziome paski, aby otworzyć menu.
c. Wybierz opcję “Opcje” z menu rozwijanego.
d. W lewym panelu wybierz “Prywatność i zabezpieczenia”.
e. Przewiń do sekcji “Uprawnienia” i kliknij na “Ustawienia” obok “Kamera” lub “Mikrofon”.
f. Wybierz swoje urządzenie z listy i kliknij “Zezwól”.
g. Zamknij ustawienia i odśwież stronę, na której chcesz użyć kamery lub mikrofonu.


OPERA:

a. Otwórz przeglądarkę Opera na komputerze.
b. Kliknij w lewym górnym rogu ikonę “Opera” (czerwone O), aby otworzyć menu.
c. Wybierz opcję “Ustawienia” z menu rozwijanego.
d. W lewym panelu wybierz “Zabezpieczenia i prywatność”.
e. Przewiń w dół do sekcji “Uprawnienia” i kliknij na “Kamera” lub “Mikrofon”.
f. Wybierz swoje urządzenie z listy i kliknij “Zezwól”.
g. Zamknij ustawienia i odśwież stronę, na której chcesz użyć kamery lub mikrofonu.


SAFARI:

a. Otwórz przeglądarkę Safari na komputerze.
b. W górnym menu wybierz “Safari” i przejdź do “Ustawienia Safari”.
c. Przejdź do zakładki “Strony internetowe”.
d. Wybierz “Kamera” lub “Mikrofon” z lewej strony.
e. Wybierz “Zawsze zezwalaj” lub “Pytaj” dla wybranej funkcji.
f. Zamknij ustawienia i odśwież stronę, na której chcesz użyć kamery lub mikrofonu.


EDGE:

a. Otwórz przeglądarkę Microsoft Edge na komputerze.
b. W prawym górnym rogu kliknij trzy kropki, aby otworzyć menu.
c. Wybierz opcję “Ustawienia” z menu rozwijanego.
d. Przewiń w dół i kliknij na “Prywatność, wyszukiwanie i serwisy sieciowe”.
e. W lewym panelu wybierz “Uprawnienia witryn”.
f. Kliknij na “Mikrofon” lub “Kamera” z menu po lewej stronie.
g. W sekcji “Dostęp do mikrofonu” lub “Dostęp do kamery” upewnij się, że przełącznik jest włączony.
h. Kliknij na przycisk “Dodaj” obok “Dopuszczone strony” i wprowadź adres strony, na której chcesz użyć kamery lub mikrofonu, a następnie kliknij “Dodaj”.
i. Zamknij ustawienia i odśwież stronę, na której chcesz użyć kamery lub mikrofonu.

Pamiętaj, że po zezwoleniu na korzystanie z kamery i mikrofonu może być konieczne ponowne załadowanie strony, aby zmiany zaczęły obowiązywać.

Zweryfikuj swoje połączenie internetowe

Jeśli napotykasz problemy z połączeniem internetowym lub zbyt długo czekasz, aż rozmowa się załączy, oto kilka sugestii rozwiązań:

Spróbuj przysunąć swoje urządzenie bliżej routera, jeśli korzystasz z bezprzewodowego połączenia internetowego. To może poprawić jakość i stabilność połączenia.

Wyłącz kamerę i poproś specjalistę z którym zamierzasz odbyć rozmowę, aby również wyłączył swoją kamerę. Ograniczenie transmisji obrazu zmniejszy obciążenie transferu danych i może poprawić jakość połączenia.

Jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu, możesz spróbować połączyć się telefonicznie, używając numeru telefonu i PINu. W razie potrzeby, aby uzyskać wsparcie, skontaktuj się z działem obsługi klienta na [email protected] , którzy pomogą Ci nawiązać połączenie telefoniczne.

Mamy nadzieję, że te wskazówki pomogą Ci rozwiązać problemy z połączeniem i umożliwią płynne przebieg sesji na którą zapewne czekasz.

Zazwyczaj najtrudniej jest zacząć...

Nie jesteś w tym sam.

Znajdź odpowiedniego specjalistę

Szukasz wsparcia psychologicznego, ale nie wiesz jakiego specjalistę wybrać? U nas znajdziesz specjalistów z wielu dziedzin, takich jak psychologia, psychoterapia, coaching, psychodietetyka, naturopatia, fitoterapia i wielu innych. Wyłącznie zweryfikowani i doświadczeni specjaliści.

Pierwszy krok
może być
łatwiejszy
Zniżka 20PLN
na pierwszą sesję
KOD: HOLI20
*Wpisz podczas rezerwacji